Druga edycja kampanii It’s your life, just take it
Organizator: firma Kruger&Matz - producent sprzętu elektronicznego
Konkurs trwa od czerwca do 23 września 2015
Przekazujemy otrzymaną informację w nadziei, że pasjonaci twórczej fotografii też mogą ubiegać się o uznanie dla swoich projektów i znaczące wsparcie ich wymarzonej realizacji. Sądzimy, że warto podjąć te starania i wyzwanie:
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji It’s your life, just take it, z początkiem czerwca rusza druga odsłona tej kampanii. Po raz kolejny Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz wyrusza w Polskę, by łowić pasje i poszukiwać niezwykłych ludzi, którzy potrafią dać z siebie dużo więcej i nie boją się podejmować ryzyka i trudu, by spełniać swoje marzenia. Ludzi, którzy są dla Leszka inspiracją.
Kampania „It’s your life, just take it” powstała po to, by promować to, co w życiu jest naprawdę ważne i wartościowe. Kruger&Matz chce, poprzez pokazywanie ludzi których życie jest pełne pasji, radości i spełnienia, inspirować innych do świadomego wybierania właśnie takiego stylu życia i wartości.
Prawie 2 tys. zgłoszeń, ponad 17 tys. przejechanych kilometrów, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców – ubiegłoroczna edycja przyniosła zaskakującą różnorodność zainteresowań oraz dowód na to, że wśród Polaków jest mnóstwo pasjonatów, którzy nie boją się trudu i wyzwań stojących na drodze do realizacji własnych marzeń.
To właśnie było motywacją dla Kruger&Matz do kontynuacji akcji w roku 2015 i otwarcia drzwi kolejnym osobom do szansy na uzyskanie wsparcia i pomocy finansowej w ich działaniach i pajsach. Pomysł tej kampanii to autorskie dzieło Michała Leszka, twórcy marki Kruger&Matz, który sam kieruje się w życiu wartościami, które promuje w projekcie.
„Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe. W „It’s your life, just take it” poszukuję właśnie takich ludzi. ” – mówi inicjator kampanii.
Głównym elementem kampanii „It’s your life, just take it” jest konkurs prowadzony na stronie itsyourlife.pl Aby wziąć w nim udział należy wysłać film lub zdjęcie przedstawiając siebie i swoją pasję oraz w kilku słowach ją opisać i uzasadnić dlaczego jest ona tak ważna w życiu. Konkurs potrwa do 23 września 2015 roku. W ciągu szesnastu tygodni tegorocznej edycji wyłonionych zostanie osiem osób, spośród których zostaną wybrane trzy, którym Kruger&Matz sfinansuje realizację ich marzeń.
Główna nagroda to 20 tys. zł, a łączna pula nagród w tej edycji to 50 tys. zł. Ponadto dla fanów wspierających i głosujących w konkursie na swoich faworytów Kruger&Matz ufundował wiele produktów takich jak designerskie słuchawki, nowoczesne smartfony, tablety oraz sprzęt home audio.
Jest więc o co walczyć! W tegoroczną edycję projektu ponownie zaangażowali się znany bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych - ludzie, którzy poprzez swoją determinację wielokrotnie udowadniali, że konsekwentne podążanie za pasją i wartościami pozwala osiągnąć w życiu szczęście i spełnienie.
W trakcie trwania tej edycji kampanii zaprezentowane zostaną dwa inspiracyjne filmy dokumentalne z udziałem ambasadorów kampanii, w których opowiedzą o tym, jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się i wytrwale walczyli, ale również o życiowych lekcjach i cenie jaką musieli ponieść – wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej. Oprócz ambasadorów ideę akcji mocno popierają także ubiegłoroczni finaliści, którym Kruger&Matz pomaga realizować ich marzenia: Dominika Orlik, która w ramach nagrody otrzymała nowy motocykl na motocrossowy sezon 2015, Janek „Ally” Strażyński, który już w sierpniu po wielu latach powróci do Japonii będącej kolebką driftingu, by wziąć udział w najważniejszych zawodach z tej dziedziny, czy Mariusz Kędzierski, którego marzenie o wystawie swoich prac w Nowym Jorku spełni się jesienią br.
Zobacz co o pasji myślą uczestnicy pierwszej edycji kampanii It’s your life, just take it:
Więcej informacji nt. kampanii na stronie itsyourlife.pl
Partner medialny kampanii: wp.pl
Organizator akcji: krugermatz.com